Marketing Cloud Account Engagement (Pardot)

Wat is Marketing Cloud Account Engagement (Pardot)

Marketing Cloud Account Engagement (Pardot) is een marketing automation oplossing voor jouw bedrijf om meer impact en relevantie te creëren tijdens de customer journey en om je marketing-/verkoopinspanningen te maximaliseren. Als je daarnaast ook vanuit een klantgerichte benadering wil werken om meer relevante conversies te genereren en dat 360°-beeld wil creëren dat je altijd al wilde is Marketing Cloud Account Engagement (Pardot) de oplossing voor jou!

Meer info:

  • Maak gebruik van de native integratie tussen Marketing Cloud Account Engagement (Pardot) & Sales cloud om jouw marketing automation investment te maximaliseren
  • Beschik over de flexibiliteit om jouw eigen business – en dataprocessen zelf vorm te geven door gebruik te maken van Marketing Cloud Account Engagement (Pardot)

Marketing & Sales alignment

Reporting & ROI

Data first

  • Nurture jouw prospecten door op een slimme & persoonlijke manier gebruik te maken van engagement studio  
  • Automatiseer je lead routing process door op het juiste moment leads te overhandigen richting Sales 
  • Inzicht creëren in de volledige customer journey door verkoop- en marketingprocessen op elkaar af te stemmen 
  • Multichannel aanpak vanuit Marketing Cloud Account Engagement (Pardot) mogelijk door social media posting op te zetten en te integreren met andere platformen 
  • Maak gebruik van een multi touch attributie model om de marketinginvestering beter te begrijpen 
  • Bereken je ROI door kosten en gegeneerde value op campagne niveau toe te wijzen  
  • Creëer jouw eigen dashboards & rapporteringen op zowel tactisch als strategisch niveau 
  • Gebruik closed loop rapportering om de eerste bron terug te koppelen aan de conversie 
  • Bekijk de levenscyclus van jouw prospect binnen zijn journey om te weten waar de gaps of best practices liggen 
  • Gebruik progressive profiling om jouw klanten/prospecten data verder te verrijken 
  • Herken de best leads door klantenprofielen op te stellen  
  • Geef je scoring & grading vorm door het meten van vooropgestelde karakteristieken en (online) gedrag van jouw prospect en/of klant 
  • Maak gebruik van automation rules om aan data cleansing te doen  
  • Flexibiliteit om je datamodel volledig naar je hand te zetten en achterliggende datastromen te customizen